13أغسطس
طبعا انتي كنتي بتزقي بنتك علشان تجيب آخرها في ثانوية عامة علشان... read more
24سبتمبر
إنتي أم…… أحيانا بتتنرفزي وبتبقي عايزة تصرخي وبعدين تشوفي نفسك غلطانة …..... read more
18نوفمبر
كنت مع واحدة صاحبتي امبارح وبنتكلم عن ذكرياتنا مع ولادنا، فقعدنا نقول... read more
20سبتمبر
لما تواجهي مشكلة في شغلك، وتبقي مخنوقة ومش قادرة تشتغلي بنفس الأداء... read more
31أغسطس
شيلي هدومك المرمية على الأرض..
شيلي طبقك ودّيه المطبخ..
اغسلي وشك..
اتوضي..
صلي..
تعالي ساعديني..
ذاكري..
ومفيش استجابة أبدااااااا..... read more
30ديسمبر
كتبت بوست امبارح، قلت فيه ان جالي سؤال من أم ان بنتها... read more
20سبتمبر
أنا لا يمكن أبدا أسيب ولادي وأنزل أشتغل.. أنا مش عارفة بيجيلك... read more
20سبتمبر
بتعدي علينا فترات واحنا مشغولين جدا لدرجة إننا مبيبقاش عندنا فعلا دقيقة…
لما... read more
11سبتمبر
خطوتين بس لو عملتيهم، بنتك هتبقى شخصية مستقلة
==================
بنتي بتيجي تسألني على كل... read more
24سبتمبر
النهاردة الصبح الدنيا كانت زحمة والعربيات كلها ماشية بالراحة وبعدين وقفنا وانا... read more
اترك تعليقاً